TurksJournal Istanbul

TurksJournal Istanbul a Hosgeldiniz.

Nasil New York Amerika nin,Londra Ingilterenin,Paris Fransa nin kalbi ise,Istanbul da Turkiye’ nin ve Turkler in kalbi.

Yuzyillarca dunyanin en buyuk imparatorluklarina baskentlik yapmis Istanbul,artik baskent olmasada,Turkiye nin motoru,enerjisi,ruhu.

Ve ben Istanbul’u cok seviyorum.

Dogdugum,ortaokul ve lise ye gittigim Istanbul’u ,onun ruhunu,enerjisini,gucunu 35 sene sonra tekrar kesfediyorum ve yaptigim her kesif bana hayat veriyor,enerji veriyor,beni yasatiyor.

Istanbul u dinliyorum,yasiyorum ve ogreniyorum.

Araliklarla dunya ya Istanbul dan ,Istanbul a da dunya dan bakacagim ve sizlerle paylasacagim

Sevgiler

Dr.Cem Kinay

Bir Cevap Yazın

